開頭先放個Taylor Swift 泰勒絲的照片給大家養一下眼睛

Taylor其實也出道很久了,從最一開始的小清新到現在走性感風

從最開始的長捲髮到現在的短直髮(我猜應該是每天瘋狂用離子夾吧)

Taylor真的越來越美了阿(而且身材一直都跟麻豆一樣好啊!!!)

說到Taylor,大家想到的除了她的閨蜜群之外,大概就是她的前男友群了

每一段感情Taylor都會有新的創作出來,而且每一首都是神曲!!

(but...嗯...這麼多的分母,我個人是覺得應該不單純只是這群男人的問題了呵呵...)

雖說歷經好幾段感情,但是Taylor不管是女人還是男人的人緣還是一直很好就是了(攤手

感謝這群前男友們,我們才一直有好聽的歌可以聽阿~

我個人覺得這首歌是Taylor自己在自娛

因為每次分手都有太多人批評她難搞(前男友們的攻擊?!)

乾脆寫一首歌告訴大家『老娘就是難搞怎樣?!』

然後再找一個超帥男模來當MV男主角自肥這樣XDD

(男主角真的超帥!!!!!!!)

好啦我真的廢話太多...請大家自己欣賞囉~

 

"Blank Space"

 

Nice to meet you, where you been?

很高興見到你,你之前去哪了啊?

I could show you incredible things

我可以帶你體驗很多不可思議的事物

Magic, madness, heaven, sin

魔幻的、瘋狂的、天堂般的、罪惡的

Saw you there and I thought

看到你的第一眼我就想

Oh my God, look at that face

天哪,看看那張帥臉

You look like my next mistake

我覺得我又要造孽了

Love's a game, wanna play?

愛情是一場遊戲,你想要加入嗎?

 

New money, suit and tie

白花花的鈔票、新的西裝和領帶

I can read you like a magazine

你就像從雜誌裡走出來般完美

Ain't it funny, rumors fly

謠言滿天飛,非常有趣吧

And I know you heard about me

我知道你一定聽過我的傳言

So hey, let's be friends

所以呢?我們先當朋友嘛!

I'm dying to see how this one ends

我迫不及待想知道這一段戀情的結果

Grab your passport and my hand

抓起你的護照,牽起我的手

I can make the bad guys good for a weekend

這個周末我可以讓我的壞男人聽話得像小狗

 

So it's gonna be forever

這次我們會永遠過著幸福快樂的生活

Or it's gonna go down in flames

或者又乾柴烈火般燒得一乾二淨

You can tell me when it's over

你可以選擇在結束時告訴我實話

If the high was worth the pain

如果解脫的放鬆抵得上分手的痛苦

Got a long list of ex-lovers

我有一長串前男友的名單

They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是個瘋婆子

'Cause you know I love the players

你知道我喜歡玩咖

And you love the game

而你也不例外

 

'Cause we're young and we're reckless

因為我們還太過年輕,太過魯莽

We'll take this way too far

進展得太快煞不住車

It'll leave you breathless

這段戀情會讓你心跳加速、喘不過氣

Or with a nasty scar

又或者變成心裡一道醜陋的疤痕

Got a long list of ex-lovers

我有一長串前男友的名單

They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是個瘋婆子

But I've got a blank space, baby

我已經在名單上留了個空格

And I'll write your name

你的名字將會被我寫在上面

 

Cherry lips, crystal skies

櫻桃小嘴,水晶般清澈的天空

I could show you incredible things

我可以帶你體驗很多不可思議的事物

Stolen kisses, pretty lies

被偷走的親吻,美麗的謊言

You're the King, baby, I'm your Queen

你就是我的國王,而我是你的王后

Find out what you want

了解你的喜好

Be that girl for a month

假掰的當個大家閨秀一個月

Wait, the worst is yet to come, oh no

等等,最糟的才剛要開始呢

 

Screaming, crying, perfect storms

尖叫、大哭、大風暴

I can make all the tables turn

我可以翻倒所有的桌子

Rose garden filled with thorns

玫瑰園裡充滿了荊棘

Keep you second guessing like

我猜你一定還沒反應過來

"Oh my God, who is she?"

「我的天哪?!這女的是誰?」

I get drunk on jealousy

我的神智已經被忌妒灌醉

But you'll come back each time you leave

但每次逃離後你仍克制不住回頭找我的衝動

'Cause, darling, I'm a nightmare dressed like a daydream

因為親愛的,我是披著美夢外衣的噩夢

 

So it's gonna be forever

這次我們會永遠過著幸福快樂的生活

Or it's gonna go down in flames

或者乾柴烈火般燒得一乾二淨

You can tell me when it's over

你可以選擇在結束時告訴我實話

If the high was worth the pain

如果解脫的放鬆抵得上分手的痛苦

Got a long list of ex-lovers

我有一長串前男友的名單

They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是個瘋婆子

'Cause you know I love the players

你知道我喜歡玩咖

And you love the game

而你也不例外

 

'Cause we're young and we're reckless

因為我們還太過年輕,太過魯莽

We'll take this way too far

進展得太快煞不住車

It'll leave you breathless

這段戀情會讓你心跳加速、喘不過氣

Or with a nasty scar

又或者變成心裡一道醜陋的疤痕

Got a long list of ex-lovers

我有一長串前男友的名單

They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是個瘋婆子

But I've got a blank space, baby

我已經在名單上留了個空格

And I'll write your name

你的名字將會被我寫在上面

 

Boys only want love if it's torture

男人啊,我給的愛情是一種折磨

Don't say I didn't say, I didn't warn ya

千萬別說我沒告訴過你們,我早就告訴過你們了

Boys only want love if it's torture

男人啊,我給的愛情是一種酷刑

Don't say I didn't say, I didn't warn ya

千萬別說我沒警告過你們,我已經警告過你們了

 

So it's gonna be forever

這次我們會永遠過著幸福快樂的生活

Or it's gonna go down in flames

或者又乾柴烈火般燒得一乾二淨

You can tell me when it's over

你可以選擇在結束時告訴我實話

If the high was worth the pain

如果解脫的放鬆抵得上分手的痛苦

Got a long list of ex-lovers

我有一長串前男友的名單

They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是個瘋婆子

'Cause you know I love the players

你知道我喜歡玩咖

And you love the game

而你也不例外

 

'Cause we're young and we're reckless

因為我們還太過年輕,太過魯莽

We'll take this way too far

進展得太快煞不住車

It'll leave you breathless

這段戀情會讓你心跳加速、喘不過氣

Or with a nasty scar

又或者變成心裡一道醜陋的疤痕

Got a long list of ex-lovers

我有一長串前男友的名單

They'll tell you I'm insane

他們會告訴你我是個瘋婆子

But I've got a blank space, baby

我已經在名單上留了個空格

And I'll write your name

你的名字將會被我寫在上面

 
 
arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 y2223134 的頭像
    y2223134

    Apple Heaven

    y2223134 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()