close

老弟指定歌 Justin Bieber - Sorry

(話說小賈真的是洗白成功了阿....老弟居然會喜歡他....)

難得老弟都開金口指定了,使命必達啊!!

是說小賈這張唱片聽說有很多想對Selena說的話在裡面

當初看到Sorry這個歌名的時候還覺得「哎呀不就是首道歉的歌嘛~」

殊不知...內容其實還是捅了人家一小小小刀呢呵呵

好啦請大家自己尋找一下威力在哪裡囉~

以下請搭配音樂服用

https://www.youtube.com/watch?v=fRh_vgS2dFE

"Sorry"

You,You gotta go and get angry at all of my honest

在我坦承一切後,你生氣的離開了

You know I try but I don't do too well with apologies

你知道我盡力了,但我真的不太會道歉

I hope I don't run out of time. Could someone call a referee?

我希望時間還來得及,拜託裁判快來喊聲暫停

'Cause I just need one more shot at forgiveness

因為我真的需要幾秒再投出一句對不起

I know you know that I made those mistakes maybe once or twice

我們都知道我又犯了同樣的錯...嗯...一兩次吧

And by once or twice I mean maybe a couple of hundred times

一次、兩次、好吧我承認其實幾百次吧

So let me, oh, let me redeem, oh, redeem, oh, myself tonight

拜託讓我贖罪,今晚我會好好彌補這一切

'Cause I just need one more shot, second chances

因為我真的需要第二次機會

 

Yeah,Is it too late now to say sorry?

現在說抱歉會太晚嗎

'Cause I'm missing more than just your body, oh

因為我想念的不只是你的陪伴

Is it too late now to say sorry?

現在說抱歉會太晚嗎

Yeah, I know-oh-oh, that I let you down

我知道我讓你失望了

Is it too late to say I'm sorry now?

現在還來的及對你說抱歉嗎

 

I'm sorry yeah

我很對不起

Sorry yeah

真的對不起

Sorry

對不起

Yeah, I know that I let you down

我知道我讓你失望了

Is it too late to say I'm sorry now?

現在還來的及對你說抱歉嗎

 

I'll take every single piece of the blame if you want me to

為了你,我願意承受每一句咒罵

But you know that there is no innocent one in this game for two

但你要知道,在這場愛情遊戲中沒有人是無辜的

I'll go, I'll go and then you go, you go out and spill the truth

我會離開,而你會打開大門公開每一個難聽的醜聞

Can we both say the words and forget this?

我們互不相欠了,能不能就忘了這一切好好相處呢

 

Yeah,Is it too late now to say sorry?

現在說抱歉會太晚嗎

'Cause I'm missing more than just your body, oh

因為我想念的不只是你的陪伴

Is it too late now to say sorry?

現在說抱歉會太晚嗎

Yeah, I know-oh-oh, that I let you down

我知道我讓你失望了

Is it too late to say I'm sorry now?

現在還來的及對你說抱歉嗎

 

I'm not just trying to get you back on me (oh, no, no)

我不只是想要你回來我身邊

'Cause I'm missing more than just your body (your body), oh

因為我想念的不只是你的陪伴

Is it too late now to say sorry?

現在說抱歉會太晚嗎

Yeah, I know-oh-oh, that I let you down

我知道我讓你失望了

Is it too late to say I'm sorry now?

現在還來的及對你說抱歉嗎

 

[2x]

I'm sorry yeah

我很對不起

Sorry yeah

真的對不起

Sorry

對不起

Yeah, I know-oh-oh, that I let you down (let you down)

我知道我讓你失望了

Is it too late to say I'm sorry now?

現在還來的及對你說抱歉嗎

arrow
arrow

    y2223134 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()